Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:40:11+01:00
1. Nie lep twardych śnieżek, a zarazem nie celuj nimi w twarz.
2.Nie baw się blisko ulicy.
3.Nie przewracaj innych na śniegu.
4.Nie popychaj innych na lodze.
5. Nie jeździj po zamarzniętych stawach, jeziorach itp.
1 5 1
2010-01-28T15:41:55+01:00
1. Ślizgaj się tylko na miejscach do tego przeznaczonych!!
2. Nie zjeżdżaj w pobliżu jezdni!
3. Nie rzucaj snieżkami w twarz!
4. Nie podczepiaj sanek do samochodu!
5. Nie wchodź na zamarzniete zbiorniki wodne!
2 4 2
2010-01-28T15:56:06+01:00
1.Zjeżdżaj na sankach w miejscach położonych daleko od jezdni.
2.Jazdę na łyżwach trenuj tylko na lodowisku.
3.Do jazdy na nartach wybieraj stoki odpowiednie do twoich umiejętności.
4.Nie rzucaj kolegą śniegu za kołnierz.
5.Nie rzucaj zbyt twardymi śnieżkami.
4 1 4