Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-30T11:32:13+01:00
Dnia 11 listopada w szkole Podstawowej numer np 19 odbyła się uroczystość z okazji święta niepodległości. Wszystkie klasy 4,5 i 6 zebrały się wspólnie na hali sportowej o godzinie 10 : 00. Cała szkoła wspólnie odśpiewała hymn ,, Mazurek Dąbrowskiego " . Gościem specjalnym uroczystości był człowiek który przeżył II wojnę światową. Na zakończenie wszyscy jeszcze raz odśpiewali hymn po czym wyniesiony został sztandar szkoły i wszyscy o godzinie 11: 20 rozeszli się do domu.

Mam nadzieję że tyle wystarczy ; ]
2 5 2
2010-01-30T16:11:44+01:00
Dnia 11.11.2009rok o godzinie 9:00 w Szkole Podstawowej w (wpisz msc swoją) na hali sportowej odbyło się przedstawienie z okazji Dnia Niepodległości. Zebrali się tam wszyscy uczniowie klas 4,5 i 6. Głównym gościem całego przedstawienia był biskup parafii pod wezwaniem (napisz swoją parafię, jeżeli nie wiesz zapytaj rodziców, dziadkow). Cała uroczystość trwała do godziny 11.00 później wszyscy uczniowie wrócili do klas i odbywały sie lekcje..

Pozdrawiam ;D
2 5 2