Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:47:37+01:00

--------------------------------------------------------------------------------

Mój przyjaciel ma na imię Dionizy.
Mein Freund heisst Dionizy.

Ma 15 lat .
Er ist 15 Jahre alt.

Jest wysportowany, silny i mądry.
Er ist sportlich, stark und klug.

Jest wysoki, ma bląd włosy i zielone oczy.
Er ist gross, hat blonde Haare und grüne Augen.

Bardzo dobrze gra w piłkę nożną.
Er spielt sehr gut Fussball.

Uczęszcza do klubu "Fc Frajerzy" Bardzo lubie z nim spędzać czas wolny, zawsze znajdzie dla mnie czas.
Er gehört zu dem "FC FRAJERZY" Club. Ich mag es mit ihm meine Freizeit zu verbringen.

W weekend przychodzi do mnie i gramy na komputerze.
Am Wochenende gehen wir in mein Haus und spielen am Computer.

W wakacje chodziliśmy na siłownie ale po tygodniu zrezygnowaliśmy bo skończyły nam się pieniądze.
Während der Sommerferien sind wir in ein Fitnessstudio gegangen, aber nach einer Woche ging und das Geld aus.

Dionizy ma super charakter, jest miły, kulturalny, i higieniczny.
Dionizy ist ein super Typ, er ist nett, freundlich.

Czasami pomaga mi w lekcjach.
Manchmal hilft er mir beim lernen.

Bardzo dobrze czuje sie w jego towarzystwie.
Ich fühle mich sehr gut in seiner Gegend.

W czasie wakacji Dionizy nauczył mnie grać w piłke i zabierał mnie na treningi do swojego klubu.
Während der Sommerferien hat mir Dionizy das Fussballspielen beigebracht und hat mich zum Training in seinem Club mitgenommen.

Poznałem go 3 lata temu gdy przeprowadził sie do nas na osiedle.
Ich habe ihn vor 3 Jahren kennengelernt, als er in meine Siedlung umgezogen ist.

Od razu sie zaprzyjaznilismy i wszedzie razem chodzilismy.
Wir haben uns angefreundet und gehen überall zusammen.

Teraz nie wiem co bym bez niego zrobił.
Ich weiss nicht, was ihn ohne ihn machen würde.

Każdy powinien mieć w swoim życiu przyjaciela.
Jeder sollte so einen Freund in seinem Leben haben.

6 3 6
2010-01-28T17:14:37+01:00
1.Moja przyjaiółka ma na imię Karolina.
Meine Freundin heißt Karolina.
2.Ma 12 lat.
Sie ist zwölf Jahre alt.
3..Jej oczy są zielone.
Ihre Augen sind grün.
4.Jej włosy są brązowe.
Ihre Haare sind braun.
5.Ma śniadą cerę.
Sie hat dunkel Gesichtsfarbe.
6.Ona jest miła i sympatyczna.
Sie ist nett und sympathisch.
Sorki ale więcej nie wymyślę:(
8 4 8