Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:43:45+01:00
Poprzez naśladowanie Go, ciągłe rozmowy z Nim (modlitwy), uczestnictwo w Mszach Świętych, szacunek, również poprzez przestrzeganie obowiązków chrześcijanina.

pozdrawiam ;P
1 5 1
2010-01-28T15:44:20+01:00
-Poprzez gdy będzie w niego wierzyć i mu służyć przez całe zycie.
-Gdy będziemy go kochać i zwierzac mu się z najstrytszych marzen i problemów.
-Gdy będziemy się o nim uczyć i poznawać go ze wszystkich stron.
1 5 1
2010-01-28T15:56:52+01:00
Można przynosić Mu radość gdy w ciężkiej sytuacji życiowej nie zwątpimy w niego lecz przeciwnie będziemy dalej się modlić i ufać mu.
Również po przez wychowywanie naszych dzieci od najmłodszych lat w wierze.