Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:45:56+01:00
Hm.. nie wiem czy ci się spodoba ale..

Jest mi bardzo smutno ponieważ straciłam osobę na której mogłam polegać;(( osobę która byłą dla mnie najbliższa której mogłam wszystko powiedzieć a teraz czuje się okropnie bo nie mam się z kim pośmiać pograć powygłupiać .. straciłam przyjaciela czyli straciłam wszystko co było w moim życiu najpiekniejsze ;(
6 2 6
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T15:53:27+01:00
Odebrało mi resztki nadziei na lepsze jutro. W życiu jest wiele sytuacji i przeżyć na których nie mamy siły. Miałam różne problemy,zawsze stała zamną i była przymnie , starała zawsze mi pomóc.Nie ważne było czy są to problemy błache czy ważne ,czy jest godzina wczesna czy pózna noc,zawsze mogłam na nią liczyc.Nie mogę pogodzić się z tym, że zostałam sama,bo tak się czuje po stracie przyjaciułki.Słabe leki, które unormują moje wahania nastrojów i sprawią, że nie będę reagować tak impulsywnie.Sama muszę teraz zadecydowała o tym, kiedy spotkania z nią nie będą mi już potrzebne,a kiedy będę musiała jej ukac.Myślałam, że już nigdy nie będę umiała z nikim tak pogadac ,być, że całe życie będę samotną,że nie udała mi się poznać kogoś, kto zdobędzie moje zaufanie. Nawet gdy mnie skrzywdziła, wciąż o niej myśle.
5 4 5