Odpowiedzi

2010-01-28T15:53:24+01:00
A)66 060 600 006 --> sześćdziesiąt sześć miliardów, sześćdziesiąt milionów, sześćset tysięcy sześć

b)90 909 090 990--> dziewięćdziesiąt miliardów, dziewięćset dziewięć milionów, dziewięćdziesiąt tysięcy, dziewięćset dziewięćdziesiąt

:)

3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:54:37+01:00
A)sześćdziesiat sześć miliardów sześćdziesiąt milionów sześćset tysiecy sześć
b) dziewięścdziesiąt miliardów dziewieśćset dziewięć milionów dziewięćdziesiąt tysięcy dziewięśćset dziewiedzięsiąt
4 4 4