Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:59:45+01:00
1. chaos- mieszanina żywiołów , otchłań , masa nieuporządkowana.
2.Wyłonienie się pary bogów : Uranosa - Niebo i Gai - Ziemia.
3. Narodziny z mitycznego związku rodu tytanów.
4. Umieszczenie swoich dzieci w Tartarze przez Uranosa
5.Powstanie związku jednego z synów Uranosa , Kronosa z Reją.
6.Narodziny Zeusa , Hadesa . Demeter , Posejdona , Hery i Hestii
1 1 1
2010-01-28T17:14:42+01:00
Chaos, czyli mieszanina żywiołów, otchłań, nieporządek.Wyłonienie się pary bogów : Uranosa - Niebo i Gai - Ziemia.Narodziny z mitycznego związku rodu tytanów.Umieszczenie swoich dzieci w Tartarze przez Uranosa.Powstanie związku jednego z synów Uranosa , Kronosa z Reją. Narodziny Zeusa, Hadesa, Demeter, Posejdona, Hery i Hestii.


;]]
1 1 1