Odpowiedzi

2010-01-28T15:52:46+01:00
Ziemia --emia-- mama --ma-- jeż p=s tato --ato-- białaczka --czka--

--jakiś wyraz-- oznacza usunięcie tych liter
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:54:47+01:00
Narysuj śnieg i bałwana
pożniej dziecko które pokazuje na inne dziecko i mowi :Ona ....
później jajko i strzalke która pokazuje na białko i obok skreślone ko
poźniej sloik z musztardą i obok skreślone musztard