Odpowiedzi

2010-01-28T15:59:20+01:00
Halas wplywa na czlowieka tak że ma bole glowy nie może sie skupić
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:59:59+01:00
-uszkadza pośrednio układ nerwowy
-uszkadza słuch
-rozproszenie uwagi
-zmęczenie
-zaburzenia orientacji
-wzrost ciśnienia krwi
-bóle i zawroty głowy
-trudność z koncentracją
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T16:00:53+01:00
JEZELI HALAS JEST BARDZO GLOSNY CZLOWIEK MOZE OGLUCHNAC A INACZEJ MOZE MIEC PROBLEMY ZE SLUCHEM LUB JESLI BD TO PISKLIWY DZWIEK TO PRAWDOPODOBNIE CZLOWIEK DOSTANIE GESIEJ SKORKI I ZACZNIE ROBIC MU SIE ZIMNO NIE KTORYM OSOBOM Z ROZNYCH PRZYCZYN A DOKLADNIE SŁUCHANIA JAKIS NIE PRZYJEMNYCH DZWIEKOW MOZE ZROBIC SIE NIE DOBRZE LUB AUTOMATYCZNIE ZACZNA PLAKC .NERWY MOGA ZOSTAC USZKODZONE A TAKZE CZLOWIEK BD MIAŁ BROBLEMY ZE SKUPIENIEM SIE.


PRÓBOWAŁAM POMÓC;)
1 5 1