Odpowiedzi

2010-01-28T16:03:58+01:00
Modlitwa jest to nasza rozmowa z Bogiem.

W modlitwie możemy np.(w treści modlitwy)
prosić Boga o coś
dziękować mu za coś
przepraszać za coś, co w oczach Boga jest grzechem, za to co zrobiliśmy źle.

Powodzenia :)
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:08:17+01:00
Modlitwa jest to rozmowa czlowieka z Bogiem,bedaca pokarmem dla naszej duszy. Modlitwa moze byc inwidualna (np pacierz) lub zbiorowa;w grupie (podczas mszy sw).
co do tresci,hmm...
Wyrozniamy rodzaje moditw:
-prosby
Prosimy Boga o potrzebne laski badz dary dla nas lub innych. Takze mozna prosic o spokoj duszy i wieczny odpoczynek dla zmarlych,tudziez zanosic prosby w intencjach dusz czysccowych,aby takowe mogly cieszyc sie chwala nieba.
do takich modlitw zaliczamy modlitwe wiernych/kosciola.
-uwielbienia
Uwielbiajac Boga uznajemy go naszym Panem i po przez uwielbienie okazujemu mu milosc i zaufanie.
Przykladem jest akt strzelisty-"Chwala Ojcu i Synowi..."
-dziekczynienia
Dziekujemy Bogu za to co dla nas uczynil,najczesciej inwidualny dar lub łaska.
przykladem sa piesni dziekczynne spiewane po komunii swietej.
-zalu
Przepraszamy Boga za nasze grzechy i zaniedbania. Prawdziwa modlitwa zalu cechuje sie szczerym zalem za owe wystepki przeciw Bogu i bliznim.
przykladem jest np Akt Zalu.
3 1 3
2010-01-28T16:18:07+01:00
Modlitwa jest to rozmowa z Bogiem,może być ona dziękczynieniem za coś prośbą itp; jej treścią możne byś np:(rozmowa do Boga Ojca) a brzmi ona tak:
Ojcze nasz któryś jest w niebie święć się imię twoje przyjdź królestwo twoje bądź wola twoja jako w niebie taki na ziemi chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj i odpuść nam nasze winy jako i my odpuszczamy naszym winowajcom i nie gódź nas na pokuszenie ale nas zbaw ode złego.Amen.

Nie wiem czy ci o to chodzi ale jeśli o to to powinno być dobrze :)
PoZdr...
4 3 4