Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T17:10:24+01:00
Koncerty,miuzikale,przedstawienia teatralne o jego życiu itd.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:17:56+01:00
1 marca 2010 roku odbędzie się "impreza" zatytułowana "200 wystaw na 200" w rocznicę urodzin Chopina"

Międzynarodowy Festiwal Muzyczny "Chopin i jego Europa"

Koncerty w Łazienkach Królewskich

W krainie Chopina" to letni festiwal muzyczny.

"Chopiniana" czyli Dni Fryderyka Chopina w Warszawie

Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina


2010-01-28T17:55:04+01:00
Był juz koncert w puawach 22.01.2010r teraz chopin byłam świetny;]