Odpowiedzi

2010-01-28T16:09:07+01:00
Hej.:
ja na twoim miejscu opisała bym
słonia bo jemu pomogli jak był w niebezpieczeństwie
i konkretny opis znajdziesz na www.ściąga.pl
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:32:13+01:00
Baobab - złożony z ośmiu gatunków rodzaj potężnych, długowiecznych drzew liściastych, znanych także pod nazwą ,,małpie drzewo chlebowe,,. Najbardziej znany jest baobab afrykański. Baobab nazywany jest drzewem rosnącym ,,do góry nogami,, , ze względu na gałęzie przypominające korzenie.
Charakterystyka
Znane są przechowywania dużych wody w obrzmiałych pniach. Wszystkie występują na obszarach suchych. Baobaby zrucają liście w pory suchej. Niektóre okazy mogą mieć nawet kilka tysięcy lat, jednak ponieważ drewno baobabu nie wykazuje cyklicznych rocznych słojów, wiek tych drzew nie został zweryfikowany. Drzewa te należą do najbardziej długowiecznych roślin i ich nasiona są bardzo smaczne.
Pokrój
5-25m wysokości (wyjątkowo do 30m), bardzo gruby pień 7m (do 11m) średnicy.
Wstępowanie
Madagaskar - 6 gatunków
północno-wschodnia, centralna i południowa Afryka.
północno-zachodnia Australia