Proszę o pomoc w przetłumaczeniu z polskiego na angielski:
1. Pod koniec jesieni jest zazwyczaj zimno i wietrznie.
2. My paliliśmy ognisko i oglądamy sztuczne ognie.
3. W zimie jest zawsze zimno i śnierznie.
4. My zawsze jeździmy na szkolne wycieczki na wiosnę.

Z góry dziękuje za pomoc ;)

3

Odpowiedzi

2010-01-28T15:57:11+01:00
1. In the late autumn is usually cold and windy.
2. We burned a fire and watch the fireworks.
3. In winter it is always cold and snowly.
4. We always ride on school trips in the spring.
1 5 1
2010-01-28T16:00:16+01:00
1.In the late autumn is usually cold and windy.
2.We burned a fire and watch the fireworks.
3.In winter it is always cold and snowing.
4. We always ride on school trips in the spring.
Proszę
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:00:40+01:00
1.Pod koniec jesieni jest zazwyczaj zimno i wietrznie. -
Usually there is near the end of fall chill and ... (niewiem jak jest wietrznie ;p)
2.My paliliśmy ognisko i oglądamy sztuczne ognie.-
We smoked focal point and we observe artificial fire.
3.W zimie jest zawsze zimno i śnieżnie. - There is in winter chill always and snow.
4.My zawsze jeździmy na szkolne wycieczki na wiosnę. - We commute on school excursions on spring always .



wydaje mi się że dobrze ;) musi być ;);*
1 5 1