Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T16:28:50+01:00
recenzja filmu zmierzch
Tymczasem do naszych kin trafia „Zmierzch”, ekranizacja pierwszego tomu dzieła Stephenie Meyer, w Stanach przyjmowana entuzjastycznie. W Polsce raczej nie należy spodziewać się podobnego sukcesu. Jest w kinie amerykańskim podgatunek, którego wręcz nie znoszę, są to mianowicie filmy z życia nastolatków, tym bardziej kretyńskie, im bardziej próbują być poważne. I „Zmierzch” w gruncie rzeczy jest kolejnym obrazem z tej infantylnej serii, tyle że z dodanym wątkiem wampirycznym. Oto 17-letnia Bella, dziewczyna nad wiek rozwinięta emocjonalnie, w związku ze skomplikowaną sytuacją rodzinną zmienia adres i szkołę. Nowe towarzystwo jest średnio ciekawe, z jednym wszakże wyjątkiem. Bella od razu zwraca uwagę na przystojnego i mrocznego Edwarda, który wyróżnia się na tle głupkowatych kolegów.

Jak się okaże, to wampir we własnej osobie, który też zakochał się w dziewczynie. Jest jednak kłopot. Wprawdzie Edward pochodzi z rodziny wampirzej, która zadowala się krwią zwierzęcą (są zatem swego rodzaju wegetarianami), ale co będzie, jeżeli pierwotne instynkty się jednak odezwą? W dodatku po okolicy krąży banda najprawdziwszych krwiopijców, którzy mają chrapkę na dziewczynę.

--Между тем, наше кино идет "Сумерки", на экране в первом томе работы Стефани Майер, с энтузиазмом принято в Соединенных Штатах. В Польше, напротив, не следует ожидать аналогичных успехов. Это подвид американского кино, которое даже я не могу стоять, а именно, видео подростковой жизни, тем более глупо, они стараются быть более серьезными. И "Сумерки" в основном другое изображение детской серии, но с дополнительным wampirycznym темы. Вот 17-летняя Белла, девушки в возрасте развитым эмоциональным, из-за сложной семейной ситуации изменения, и адрес школы. Новая компания является интересной средой, с одним исключением, однако. Белл сразу же привлекает внимание к темным и красивым Эдварда, который выделяется из głupkowatych коллег.

Как выяснилось, вампир себе, тоже влюбился в девушку. Тем не менее, это является проблемой. Хотя Эдвард происходит из семьи вампиров, который выполняется с кровью животных (поэтому они своего рода вегетарианская), но что случится, если первоначальный инстинкты, однако, призыв? Кроме того, группа вращается вокруг наиболее реального кровопийцы, chrapkę девушку.

Mam nadzieję że będzie ok :**
Moge liczyć na naj ??
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:56:53+01:00
Titanic.
Фильм рассказывает историю любви и большие кораблекрушения. В 1912, Титаник идет о поездке в Соединенные Штаты. На борту, 17-летняя Роза - девушка из богатого дома, и Джек, имея ничего, кроме таланта, живопись. На борту их судьбы пересекаются. Так начинается история большой любви, которая должна была изменить жизнь Роуз и Джека. Все работает гладко. Ситуация меняется, когда пассажиры судна понимают, что поток прямо на айсберг

Film opowiada o miłosnej historii oraz o wielkiej katastrofie morskiej. W 1912 roku Titanic udaje się w podróż do Stanów Zjednoczonych. Na pokładzie jest 17 letnia Rose - dziewczyna z bogatego domu oraz Jack , nie mający nic prócz talentu malarskiego. Na statku ich losy krzyżują się. Tak zaczyna się wielka historia miłosna, która miała odmienić życie Rose i Jacka. Wszystko układa się dobrze. Sytuacja zmienia się gdy pasażerowie statku orientują się, że płyną wprost na górę lodową
1 5 1