Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:04:05+01:00
1/30=12/360
6/31=12/62
4/27=12/81
3/17=12/68
2/13=12/78

12/360< 12/81< 12/78< 12/68< 12/62
25 4 25
2010-01-28T16:06:35+01:00
12/360
12/62
12/81
12/68
12/78

Rosnąco:
12/360 < 12/81 <1 2/78 < 12/68 < 12/62
moim zdaniem tak ma być ;p
8 4 8
2010-01-28T16:22:28+01:00
1/30
6/31
4/27
3/17
2/13

liczniki, to:
1, 6, 4, 3, 2
wspólny licznik:12

1/30 = 12/360
6/31=12/62
4/27=12/81
3/17=12/68
2/13=12/78

Rosnąco:
1/30 = 12/360
4/27=12/81
2/13=12/78
3/17=12/68
6/31=12/62


14 4 14