Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T16:02:07+01:00
Uważam, że kilka miłych słów, ma czasami ogormne znaczenie. Te nic nie znaczące z pozoru wyrazy, potrafią niekiedy wiele zdziałać.
Zazwyczaj ludzie, słysząc przyjazny komplement oddychają z ulgą, jest im lepiej. Dobre słowo od przyjaciela, potarfi zdziałać cuda. Wstawne przyjęcia czy drogie preznety nie pomogą nam w pozbyciu się problemów. Szczera rozmowa z bliską sercu osobą jest najlepszym lekiem na kłopoty.
Uważam, że czasami warto powiedzieć komuś coś miłego, pocieszyć go. Być może dzięki nam, ktoś poczuje się lepiej.
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T16:02:57+01:00
Ja to rozumiem tak:
Kiedy jest nam smutno zawsze lepiej z kimś porozmawiać. Dobrego humoru nie poprawią nam prezenty, ale dobre słowo ze strony np. przyjaciela. On zawsze potrafi nas rozweselić i dzięki niemu świat nabiera barw. Swoją postawą i rozmową odciąga naszą uwagę od zmartwień, a często nawet znikają one przy jego pomocy. :)
2 4 2