Odpowiedzi

2010-01-28T16:06:04+01:00
Zad2
1m = 10dm
0,3m = 3dm

1dm = 10cm = 100mm
500mm = 5dm
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:07:24+01:00
Zad.1
pierwszy6
0,4m=40cm
1,2dm=12cm
V=40*15*12
V=7200cm³
drugi
0,15m=15cm
80mm=0,8cm
V=45*15*0,8
V=540cm³
Większy jest pierwszy prostopadłoscian.
zad.2
0,3m=30cm=3dm
500mm=50cm=5dm

Myśle ze dobrze..
:*
9 4 9
2010-01-28T16:09:24+01:00
1.
0,4m=40cm
1,2dm=12cm
V=40cm x 12cm x 15cm=7200cm³

0,15m=15cm
80mm=8cm
V=15cm x 8cm x 45cm=5400cm³
Odp:Pierwszy prostopadłościan ma większą objętość

2.
0,3m=3dm
500mm=50cm=5dm
Pliss o naj... xDDD
4 3 4