Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:09:29+01:00
Drodzy Kosmici
Piszemy do was ten list by opisać nam siebie [ludzi] nasze charaktery i zachowania .

Więc jesteśmy istotami bardzo skomplikowanymi . Nasze zachowania często odchodzą od normy . Każdy z nas ma swój styl i jest inny. Mamy bardzo dobrze rozwiniętą korę mózgową. Jesteśmy najmądrzejszymi istotami na Ziemi .

Mamy nadzieje że nas zrozumiecie i napiszecie nam coś o sobie .

Z poważaniem Ziemianie .
15 4 15
2010-01-28T16:10:12+01:00
Lublin
28.01.10

Witam wszystkich kosmitów !!!


Na wstępie mojego listu serdecznie was pozdrawiam.
Jestem mieszkańcem planety Ziemi.
Tak jak każdy czlowiek dbam o środowisko i otaczającą nas przyrodę.Ludzie są przyjaźni.Każdy z nas jest mile do siebie nastawiony.Jesteśmy bardzo ciekawi jak żyje się w kosmosie.Jaką macie kulture.Prawie wszyscy mieszkańcy Ziemi nie wieżą w wasze istnienie ale moja szkoła jest innego zdania.Dlatego właśnie piszemy ten list.Mieszkańcy Ziemi napewno chcieli by się z wami spodkać.

Dalej sobie coś wymyslisz.
22 4 22