Przekształć zbyt rozwlekłe punkty planu , sformułowane w formie zdań,w zwięzłe zawiadomienia.

1.Kora bawi się nad brzegiem morza.
2.Na ziemi zjawia się Hades.
3.Hades porywa Korę.
4.Demeter rozpacza po stracie córki.
5.Zeus zmienia swoje wyroki.

3

Odpowiedzi

2010-01-28T16:06:03+01:00
To jest dobrze. Ja tez to miałem:
1. Zabawa Kory.
2. Pojawienie się Hadesa.
3.Porwanie Kory.
4.Rozpaczanie Demeter.
5.Zmiana wyroku Zeusa.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:06:55+01:00
1. Kora nad brzegiem morza.
2. Hades na Ziemi.
3. Porwanie Kory.
4. Rozpacz Demeter.
5. Zmiana wyroków.

pozdrawiam ;P
2010-01-28T17:01:47+01:00
1.Zabawa Kory
2.Przybycie Hadesa na Ziemie
3.Porwanie Kory
4.Rozpacz Demeter
5.Zmiana wyroków Zeusa