Odpowiedzi

2010-01-28T16:08:20+01:00


natalię gryzie sumienie poniewaz sciagała na klasówce

3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:10:47+01:00
Sumienie gryzie mnie poniewaz mogłam temu jakoś zaradzić.
Zaczeło go chyba dreczyć sumienie bo zapyal czy moze mi to jakos wynagrodzic
Piotrek począl zagluszac sumienie-wiem bo sam mi to wyznal
Nie cierpię miec kogos na sumieniu-dlatego postanowilam mu pomoc
Chyba kogos ruszylo sumienie gdyz ktoś przelal na me konto kwote rowna tej ktora mi skradziono