Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:08:30+01:00
161 km to 161 000 00 cm
161 000 00 cm : 4000000 cm = 4,025
Kanał sueski na mapie ma 4,025 cm
2010-01-28T16:09:39+01:00
Oblicz jaką długość ma na mapie Kanał Sueski jeżeli w rzeczywistości jego długość wynosi 161 km. ??

Dane:
skala - 1:4 000 000
rzeczywista odległość-161km

1km=1000m
1000m=100 000cm
161*100 000=161 000 00

161 000 00: 4 000 000:=4,025

Odp:Kanał Sueski na mapie ma 4,025 cm