Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:08:17+01:00
Zrobiła ona razem ze Stasiem latawiec z pęcherzów pławnych ryb. NApisali na nim położenie gdzie sie znajdują. NAstepnie puścili go w powietrze ;) Dzieki temu odnależli ich.
2010-01-28T16:08:49+01:00
Zrobiła ze Stasiem latawiec z pęcherzów pławnych ryb. Napisali na nim swoje położenie - gdzie są. Potem wypuścili go w górę i dzięki temu udało się ich odnaleźć.


2010-01-28T16:17:39+01:00
Nel ze Stasiem zrobiła latawiec z pęcherzyków pławnych ryb, napisali na nim gdzie się znajdują i puścili w powietrze i tak odnaleźli ich