Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Fao
  • Rozwiązujący
2010-01-28T16:20:50+01:00
A) 4/7 i 8/11
8/14 < 8/11

b)7/10 i 17/20
14/20 < 17/20

c) 3/5 i 5/9
15/25 > 15/27

d) 6/13 i 9/15
18/39 < 18/30

e) 11/15 i 5/6
22/30 < 25/30


2 5 2
2010-01-28T16:21:02+01:00
44/77 <56/77
14/20<17/20
27/45> 25/45
90/195<117/195
22/30<25/30
3 4 3
2010-01-28T16:21:58+01:00
A)44/77 <56/77
b) 14/20 < 17/20
c) 27/45 >25/45
d) 90/175 <117/195
e) 22/30 <25/30
2 5 2