Odpowiedzi

  • Ynka
  • Początkujący
2010-01-28T16:24:13+01:00
Kraj:
W podwarszawskich Markach przed godziną 14 nieznany sprawca ostrzelał autobus linii 718. Na szczęście nikt nie został ranny.

Sąd Apelacyjny w Łodzi uchylił wyrok 25 lat więzienia dla 51-letniego mieszkańca Wrocławia Piotra K., oskarżonego o zabójstwo łodzianki poznanej przez internet.

Tysiące ludzi bez prądu, trudne warunki drogowe. Osiem osób zamarzniętych, ponad 21 tys. odbiorców bez prądu, trudne warunki na drogach, na których zalega błoto pośniegowe i rozjeżdżony śnieg - to efekt intensywnych opadów śniegu i silnego wiatru, które nawiedziły Polskę w ciągu ostatniej doby.

Świat:
Rosja dostarczy Białorusi 6,3 mln ton ropy bez cła

Prezydent Afganistanu Hamid Karzaj zapowiedział w czwartek na konferencji w Londynie walkę z korupcją, wzmocnienie instytucji państwa, poprawę jakości rządów na szczeblu lokalnym i polityczne otwarcia na przeciwników jego rządu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:24:22+01:00
Kraj :

Tysiące ludzi bez prądu , trudne warunki pogodowe
Osiem osób zamarzniętych, ponad 21 tys. odbiorców bez prądu, trudne warunki na drogach, na których zalega błoto pośniegowe i rozjeżdżony śnieg - to efekt intensywnych opadów śniegu i silnego wiatru, które nawiedziły Polskę w ciągu ostatniej doby. Policja apeluje do kierowców o ostrożność i zwracanie uwagi na pieszych.

Co dalej z Instytutem Polskim w Sofii?
"Gazeta Wyborcza": Coraz więcej protestów przeciwko likwidacji Instytutu Polskiego w Sofii. Jedyną na Bałkanach placówkę promującą polską kulturę chce zamknąć MSZ.

Wadliwe urządzenia w kopalni "Wujek-Śląsk"
Nie wszystkie urządzenia elektryczne stosowane w wyrobiskach kopalni "Wujek-Śląsk" działały prawidłowo; niektóre z nich były wadliwe, dochodziło do awarii i przeciążeń - ustalili eksperci, badający przyczyny wrześniowej tragedii w tej kopalni. Zginęło wówczas 20 górników.
ŚWIAT :

NOWA POLITYKA OBAMY.
W wygłoszonym w środę wieczorem orędziu o stanie państwa prezydent Obama przyznał, że obiecywane przez niego zmiany postępują powoli i obiecał położyć nacisk na poprawę gospodarki i sytuacji materialnej Amerykanów.

Francuski przywódca Nicolas Sarkozy podziękował w środę prezydentowi RP Lechowi Kaczyńskiemu za decydujący wkład Polski w przekazywanie pamięci o Szoah.
2010-01-28T16:30:29+01:00
KRAJ
Uchylony wyrok za zabójstwo kobiety

Sąd Apelacyjny w Łodzi uchylił wyrok 25 lat więzienia dla 51-letniego mieszkańca Wrocławia Piotra K., oskarżonego o zabójstwo łodzianki poznanej przez internet.


Tysiące ludzi bez prądu, trudne warunki drogowe

Osiem osób zamarzniętych, ponad 21 tys. odbiorców bez prądu, trudne warunki na drogach, na których zalega błoto pośniegowe i rozjeżdżony śnieg - to efekt intensywnych opadów śniegu i silnego wiatru, które nawiedziły Polskę w ciągu ostatniej doby. Policja apeluje do kierowców o ostrożność i zwracanie uwagi na pieszych.


Nowy wyrok dla Grzegorza Żemka

12 lat więzienia - to nowy tzw. wyrok łączny dla Grzegorza Żemka za aferę Funduszu Obsługi Zadłużenia Zagranicznego oraz oszustwa z Niska i Stalowej Woli z lat 90. Prokurator, który żądał 15 lat, będzie apelował. Obrońca wnosił o 11,5 roku więzienia.

ŚWIAT

Rosja dostarczy Białorusi 6,3 mln ton ropy bez cła

W 2010 roku Rosja dostarczy Białorusi na rynek wewnętrzny 6,3 mln ton ropy naftowej bez cła eksportowego - przewidują porozumienia podpisane w środę wieczorem w Moskwie przez wicepremierów obu krajów, Igora Sieczina i Uładzimira Siemaszkę. O niektórych szczegółach umów informują w czwartek rosyjskie media.


"Ta pamięć jest obowiązkiem ludzkości"

Francuski przywódca Nicolas Sarkozy podziękował w środę prezydentowi RP Lechowi Kaczyńskiemu za decydujący wkład Polski w przekazywanie pamięci o Szoah.