Odpowiedzi

2010-01-28T16:25:02+01:00
Boże proszę Cię abyś za wstawiennictwem Maryji Matki Chrystusa dopomógł mi strzec czystości mego serca. Dopomóż bym pamiętała, że moje ciało jest świątynią Ducha Świętego i moją powinnością jest żyć w czystości. Przez Chrystusa Pana Naszego Amen.
8 5 8
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T16:30:08+01:00
Jezu Chryste
Którys jest w niebie proszę Cię abym zawsze miał/a czyste serce,poprzez pomoc i troske o bliźniego swego, proszę abym nigdy nie zwątpił/a w ciebie.Poprzez wstawiennictwo Maryji. Teraz i zawsze i do końca żywota mego. Amen.
3 5 3