Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:30:57+01:00
1.
(3√3)²+(2√5)²=c²
c=√540
c=√6*9
c=3√6
2.
y²+15²=17²
y²=289-225
y=√64
y=8
3.
8²+6²=x²
x²=100
x=10
4.
2²+6²=z²
z²=40
z=√40
z=2√10
5.
4²+a²=3√2²
a²=18-16
a=√2
2010-01-28T16:33:08+01:00
B²=(3√2)²+(2√5)²
b²=18+20
b²=38
b=√38

y²=17²-15²
y²=289-225
y²=64
y=8

x²=8²-6²
x²=64-36
x²= 28
x=√28
x=2√7

z²=6²-2²
z²=36-4
z²=32
z=4√2

a²=(3√2)²-4²
a²=18-16
a²=2
a=√2