Uczniowie przebywajacy na wycieczce w Toruniu zamierzaja w ciagu jednego dnia dokladnie pozanc zabytki w okolicy 50 m od pomnika Kopernika. Mają do wyboru plany torunia w skalach : 1:400 1:4 000 1:40 000 1:400 000 i 1:4 000 000. Ktory z nich będzie im najbardziej pomocny w zrealizowaniu zamierzenia? UZASADNIJ WYBÓR.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:26:06+01:00
Będzie im potrzebna mapa jak najdokładniejsza, najlepszy wybór to 1:400
2010-01-28T16:27:46+01:00
Bedzie to skala 1\400 ponieważ będzię dokładna bo będzie tylko 400 razy zmniejszona niż w rzeczywistości
2010-01-28T16:28:32+01:00
Uczniowie wybrali mapę w skali 1:400 dlatego że czym mniejsza skala tym więcej widać a czym większa tym mniej widać