Rozwiąż logogryf.
1. Może zmienić się w pracę.
2. Suma energii w izolowanym układzie,
3. Średnia energii kinetycznej cząsteczek.
4. Przyrząd mierzący wielkość z hasła nr 3.
5. Rozwiązujesz.
6. Sposób przenoszenia ciepła.
7. Na każdym termometrze.
8. Unoszenie.
9. Nie Celsjusz.
10. Cecha ciał, które nie są izolatorami.
11. Konwekcja.
12. Od niej zależy energia kinetyczna.
13. Gazowa lub wodna.
14. Imię Fahrenheita (twórcy jednej ze skal temperatur)
15. Δ.
16. Nauka o zjawiskach cieplnych.
17. Ma wpływ na wielkość energii wewnętrznej.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:33:08+01:00
1.energia
2. constans
3.temperatura
4 termometr
5.logogryf
6.promieniowanie
7. skala
8. konwekcja
9. kelwin
10. przewodnictwo
11.unoszenie
12.prędkośc
13.turbina
14.gabriel
15 przyrost
16.termodynamika
17.masa
hasło:energia wewnętrzna
8 4 8
2010-01-28T16:40:30+01:00
1. Może zmienić się w pracę.
odp. energia
2. Suma energii w izolowanym układzie.
odp. constans
3. Średnia energii kinetycznej cząsteczek.
odp. temperatura
4. Przyrząd mierzący wielkość z hasła nr 3.
odp. termometr
5. Rozwiązujesz.
odp. logogryf
6. Sposób przenoszenia ciepła.
odp. promieniowanie
7. Na każdym termometrze.
odp. skala
8. Unoszenie.
odp. konwekcja
9. Nie Celsjusz.
odp. Kelwin
10. Cecha ciał, które nie są izolatorami.
odp. przewodnictwo
11. Konwekcja.
odp. unoszenie
12. Od niej zależy energia kinetyczna.
odp. prędkość
13. Gazowa lub wodna.
odp. turbina
14. Imię Fahrenheita (twórcy jednej ze skal temperatur).
odp. gabriel
15. Δ.
odp. przyrost
16. Nauka o zjawiskach cieplnych.
odp. termodynamika
17. Ma wpływ na wielkość energii wewnętrznej.
odp. masa

Hasło: Energia wewnętrzna. :)
2 3 2