Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:25:22+01:00
W sobotę zakończyliśmy pierwszą edycję Studium Biblijnego w 2010 roku. Tematem tej sesji były Dzieje Apostolskie; usługiwał Mark Swaim.
Dzieje Apostolskie to w dużej części historia pierwszego Kościoła, jego liderów, problemów i sposobów w jakie Chrześcijanie je rozwiązywali. Mimo upływu czasu księga nie straciła na swojej aktualności; zmienia się podejście do wielu rzeczy, kultura, sposób radzenia sobie z problemami ale są pewne aspekty naszego życia, które nie ulegają zmianie. Jednym z tych niezmiennych elementów ludzkiej egzystencji jest potrzeba uregulowania duchowej sfery naszego życia.
Dzieje Apostolskie uczą nas w jaki sposób możemy uczynic pierwszy krok w stronę relacji z Bogiem. Przesłanie księgi nie kończy się na szęście tylko na tym pierwszym kroku; dowiadujemy się od razu jakie powinny być nasze dalsze działania.
1 5 1
2010-01-28T16:26:49+01:00