Odpowiedzi

2010-01-28T16:31:09+01:00
P=pi*r*l
P=3,14*2,5*6m2
P=47,1m2
potrzeba 110% pow. stozka czyli
47,1*1,1=51,81m2

odp potrzeba 51,81m2 blachy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:33:43+01:00
Zakończenie wieży jest stożkiem o promieniu podstawy 2,5m i tworzącej 6m.Ile m2 blachy trzeba zakupić na pokrycie wieży jeśli skrawki i spojenia doliczyć trzeba 10%

l=6m
r=2.5m
P=<pi> r*l= 3.14*6*2.5=47.1m2 <inaczej metrów kwadratowych>
47.1m2*10%=4.71m2
47.1+4.71=51.81m2
Odp. Do pokrycia wieży trzeba zakupić 51.81m2 blachy.