Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:30:22+01:00
Mądrym nie jest się od urodzenia. Mądrym człowiek się staje. Więc żeby stać się mądrym trzeba się uczyć a żeby się uczyć to trzeba czytać książki.

!ZAPRASZAMY DO NASZEJ KSIĘGARNI!
2010-01-28T16:33:42+01:00
Zapraszam serdecznie do czytania ciekawych i bardzo interesujących książek. Czytając książki rozwijasz swoją wyobraźnie także dowiadujesz się wiele ciekawych rzeczy których do tej pory nie znałeś