Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T16:34:34+01:00
Łook. ; dd
podam Ci argumenty:
lekkomyślność
naiwność
łatwowierność
ufność
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T16:35:54+01:00
Oskarżam Ewę o zerwanie owocu z zakazanego drzewa jako że uległa pokusie węża i namówiła Adama do tego czynu ,wnoszę o usunięcie jej z raju.
Argumenty potwierdzające winę:
1.Zerwanie owocu z zakazanego drzewa, złamanie zakazu Boga
2.Uległa pokusie węża
3.namowa Adama do złego
1 5 1