Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:33:00+01:00
- Budowanie karmików
- karmienie odpowiednim jedzeniem
- Zakaz strzelania do nich.
- Opiekować z nimi
- Pomaganie im np: jeżeli ptaszek złamie skrzydełko.
- Nie płoszyć
- Nie niszczyć od nich gniazd
- Zabezpieczyć gniazdo przed drapieżników
- Czyścić karmiki
5 5 5
2010-01-28T16:33:48+01:00
Budownie miejc ochrony ptaków
zakaz budowli fabryj w poblizu parków lasów gdzie jest dużo ptaków
14 3 14
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T17:21:19+01:00
- W zimę dokarmiać ptaki.
- Niech rolnicy używają mniej nawozów sztucznych i inny środków chemicznych.
- Nie polować na ptaki.
- Nie brać w ręce piskląt które wypadły z gniazda.
- gdy znajdziemy zranionego ptaka to zanieśmy go do weterynarza który może pomuc.
- Nie niszczyć ich gniazd.
2 4 2