Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T16:35:19+01:00
Droga Aniu!
Serdecznie Cie zapraszam wraz z osobą towarzyszącą na moje 18-naste urodziny które odbędą sie 23.06.07 r. w pubie "Kalipso" we Wrocławiu.
Moja mama powiedziała ze specjalnie dla Ciebie upiecze Twoje ulubione ciasto! Będzie również duzo naszych znajomych z gimnazjum, dlatego tez nie moze Ciebie zabraknąc. Wystrój sali, muzyka bedzie w stylu lat 70. Pod sufitem bedzie mnóstow balonów oraz serpentyn.
Kazdy na poczatek imprezy dostanie kwiatka z przypiętym do niego numerkiem, co pozniej przyda sie do pewnych zabaw, ale wiecej na ten temat nie powiem bo to juz niespodzianka. Oczywiscie tance mtez beda!
Mam nadzieje, ze przyjedziesz poniewaz te urodziny nie mogą sie obyc bez Ciebie! Zobaczysz bedzie super!
Prosiłabym tez o potwierdzenia przybycia do 13.06.07 r.
Z pozdrowieniami
Ola


Dear Ann,
I want to warmly invite You and your escort on my 18-th Birthday Party, planned on 23rd of June, 2007 in pub "Kalipso", Wroclaw.
My mother said she would make Your favorite pie, specially for You! Also many of our friends from Gymnasium will participate, so you can't miss it. Room decoration and music stylized on 70's. You can expect lots of balloons and streamers. Everyone will get a special flower with number on it, which will be useful for some plays, but I won't tell you anymore - it's a surprise. Of course dances are included!
I hope you will come because this party can't exist without You! You will enjoy it!
Please confirm that you will come before 13th of June, 2007.
Greetings,
Ola
26 4 26
2010-01-28T16:39:42+01:00


Kochana Kasiu !!!
Mam zaszczyt zaprosić cię na przyjęcie urodzinowe które odbędzie się dnia
01.02.2010 roku o godzinie 15 . Mile widziane prezęty . Z góry dziękuję za przybycie .

Milena



Loved Kasia!!! I have the honour of inviting you to a name birthday party which will be undergone of 01.02.2010 day of the year at hour 15. Welcome present . I am thanking in advance for arriving. Milena
13 3 13