Jednym z czynników warunkujących dynamiczny rozwój chińskiej gospodarki w ostatnich latach jest napływ kapitału zagranicznego. wymień trzy czynniki decydujące o tym ze Chiny są krajem atrakcyjnym dla zagranicznych inwestorów.
-
-
-
z góry dzięki ;)

3

Odpowiedzi

2010-01-28T16:38:14+01:00
1. zagospodarowanie
2. teren
3. uformowanie zadudności
tak mi sie wydaje
8 2 8
2010-01-28T16:40:02+01:00
A) kapitał ludzki (zarówno specyfika rynku pracy – niskie koszty zatrudnienia, jak i wzrost wydajności pracy)
b) bezpośrednie inwestycje zagranicznych korporacji, a także, zyskujące na znaczeniu w ostatnich latach, chińskie inwestycje za granicą
c) otwarcie gospodarki kraju na świat
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T16:40:18+01:00
1.łatwa, szybka i tania siła robocza
2.nowoczesne sprzęty
3. fakt że Chiny są potęga światową w gospodarce (teraz każdy produkt to ''made in china''')
17 4 17