Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:47:13+01:00
A)
( 3,4 - 5 2/5<-ułamek) * ( 8 7/20<-ułamek - 3,35) =
(3,4-5,4) * (8,35-3,35) = -2 * 5 = -10
b)
( 6,8 - 8 4/5<-ułamek) * (7 3/20<-ułamek - 4,15 ) =
(6,8-8,8) * (7,15-4,15) = -2 * 3 = -6
2010-01-28T16:51:06+01:00
( 3,4 - 5 2/5) * ( 8 7/20 - 3,35) = (3 i 4/10 - 5 i 2/5) * ( 8 i 7/20 - 3 i 35/100) = (3 i 4/10 - 5 i 4/10) * ( 8 i 35/100 - 3 i 35/100) = -2 * 5 = -10
( 6,8 - 8 4/5) * (7 3/20 - 4,15 ) = (6 i 8/10 - 8 i 8/10) * ( 7 i 15/100 - 4 i 15/100) = - 2* 3 = -6