Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T16:47:57+01:00
Jurand w zamku krzyzackim był w poszukiwaniu swojej córki danusi .
Krzyzacy pokazali mu upposledzona dziewczyne mówiac ze to jego córka . Jurand sie zdenerwował napadł na kilka krzyżaków i został wtrącony do lochu , gdzie dostał okaleczony i pozbawiony oka i innych części ciała . Taki wyszedł z zamku

licze na naj ;))
2010-01-28T16:51:41+01:00
Gdy Jurand wszedł do zamku krzyżackiego został wyzwany od psa.
Zygfryd zamiast pokazać jego córki pokazał jakąś Sierotę brzydką .
On wpadł w gniew i zabił 6 Krzyżaków . Zygfryd takze bo torturował odciął my prawą rękę wydłubał oko i odciął język.
Bym napisała więcej ale dajesz za mało pkt