Odpowiedzi

2010-01-28T16:53:59+01:00
Wszyscy ludzie maja prawo do własnej wiary i pogladów. Ludzie o innym kolorze skóry niczym innym sie od nas nie różnią.Człowiek który tego nie szanuje niezna wartosci innych ludzi i ich wyborów.W dzisiejszych czasach juz nie ma takich przesladowan jak dawniej.Myślę że uczynki z tamtych okrutnych czasów nie bedą już więcej miały miejsca nigdy więcej. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:56:58+01:00
Większość ludzi nie toleruje innych z powodu ich koloru skóry religi czy poglądów . Uważają sie za lepszych a nimi gardzą . Powinni się wstydzić , "biała skóra" wcale nie oznacza że jest się mądrzejszym od "czarnych" przeciwnie szydząc z nich udawadniają że są głupsi . Wyznawca innej religi jest taki sam jak my ktoś kto tego nie rozumie udowadnia że nie zna wartści człowieka .