Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:49:14+01:00
1200zł-10% z 1200zł=1200-0,1×1200=1080zł

1080zł+10% z 1080zł=1080+0,1×1080=1080+108zł=1188zł
po przecenach telewizor kosztuje 1188zł
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T16:49:21+01:00
1200- 0,1 ×1200= 1200-120=1080 - po obniżce
1080 + 0,1× 1080= 1080+108=1188 - po podwyżce
2010-01-28T16:52:54+01:00
1200-100%
X-10%
X*100%=10%*1200
12000:100=120



120-90%
x-10%
x*90%=10*120
1200:90=13,(9)
chyba