Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:55:27+01:00
Patrząc z okna widzimy piękny biały śnieg,który leży sobie spokojnie na ziemi. Niebo jest niebieskie,a słońce żółte.Drzewa sa przyozdobione czymś białym ,a to białe to snieg.Gdy patrzyłem przez okno widziałam jak dzieci lespą dużego bałwana,rzucają się śnieżkami,robią aniołki.Jaka piekna zima.Gdy patrzyłem to aż nie chciałem isć na obiad. Piękna jest zima za oknem.
28 2 28
2010-01-28T16:57:34+01:00
Zima jak zwykle jest bardzo piękna w naszym kraju. pola śpią cichutko pod białą piękną pierzyną. Drzewa się uginają od płatków śniegu, którego mamy pod dostatkiem w tym roku. Dzieci lepią bałwany, młodzież rzuca się białymi kulami, a
dorośli zmagają sie z zimową aurą. Na pewno wszystkie dzieci się cieszą z zimy.





nie wiem czy sie nada ale prosze cos napisalem nie wiem czy o to chodzi.
9 1 9