Odpowiedzi

2010-01-28T16:58:42+01:00
Wiara - wiarołomny, wiarygodny, wierzący, wierny, wierzyć, wierność, wierzenie
rdzeń: wiar
oboczności: a:e

suszyć - suszarka, suszony, susza, suszenie, suchar, suchy
rdzeń: susz
oboczności: sz:ch
12 4 12
2010-01-28T17:00:52+01:00
Wiara- wierzyć, wierzący, wierny,
suszyć- suszarka, suszący, suchy
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:01:09+01:00
Wiara - wierny, wierzyć
rdzeń: wiar
oboczności: a:e, r:rz

suszyć - wysuszyć, suchy
rdzeń: susz:such
oboczności: sz:ch
9 3 9