Odpowiedzi

2010-01-28T16:53:42+01:00

MECZET-Słowo meczet oznacza dowolny budynek, w którym oddaje się cześć Allahowi, niezależnie od jego architektury.
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
  • Kun
  • Początkujący
2010-01-28T17:05:23+01:00
1. Islam - religia monoteistyczna, druga na świecie pod względem liczby wyznawców po chrześcijaństwie.
2. Teokratyzm - – doktryna polityczna, według której władzę w państwie sprawuje kapłan lub kapłani i w której duchowni decydują o sprawach cywilnych i religijnych.
3. Haracz - oznacza kontrybucję lub okup, płacony przez stronę, która przegrała wojnę.
4. Algebra - jeden z najstarszych działów matematyki powstały już w starożytności. Zajmuje się on strukturami algebraicznymi i relacjami.
5. Dom mądrości - NIE WIEM !!
6. Arabeski - nie wime o co ci chodzi, to ma duzo znaczeń.
7. Meczet - to miejsce kultu muzułmańskiego. Słowo meczet oznacza dowolny budynek, w którym oddaje się cześć Allahowi, niezależnie od jego architektury.
8. Minaret - wysoka, zwykle smukła wieża stawiana przy meczecie z nadwieszonym balkonem lub galeryjką, z którego muezin może nawoływać wiernych na modlitwę.

No i tyle. :)
26 4 26