Odpowiedzi

2010-01-28T16:55:39+01:00
Chyba japonia :P
ale nie jestem pewna ..
2010-01-28T16:57:22+01:00
* Budowanie nowych firm gdzie będą zatrudniani bezrobotni
* Tworzenie bezpłatnych kursów dla bezrobotnych
* Zapewnianie bezrobotnym możliwości poszerzania ich umiejętności
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:59:24+01:00
Państwo nasza stara się przeciwdziałać bezrobociu wprowadzając między innymi:
- ulgi podatkowe dla pracodawców zatrudniających bezrobotnych,
- wcześniejsze emerytury,
- wydłużenie okresu nauki szkolnej,
- różnego rodzaju kursy przekwalifikujące zwalnianych pracowników z likwidowanych zakładów pracy.