Odpowiedzi

2010-01-28T16:55:51+01:00
RYCERZ w wieku 20 lat mógł być pasowany na rycerza.Odtąd obowiązywał go kodeksetyki rycerskiej a więc :- zawsze być gotowym do walki-kierować się honorem, miłością do Ojczyzny , swego pana i Boga- dotrzymywać danego słowa- opiekować się słabszymi- szanować i służyć kobietom- przestrzegać reguł w/w kodeksu rycerskiego.Złamanie reguł kodeksu było równoznaczne ze splamieniem honorui zakończeniem kariery rycerza.
27 1 27
2010-01-28T16:57:31+01:00
Cechy rycerzy: waleczni,mądrzy,uprzejmi,nigdy się nie poddawali,dbali o swój honor,nie pouszczali ojczyzny.
65 3 65
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:00:19+01:00
Młody dobrze zbudowany wysoki.rycerskość szlachetność uczciwość konsekwencja odwaga waleczność wierność szlachetne serce wiara w słowa okazywanie pomocy dobroć zdolność do poświęcenia wrażliwość oddanie męstwo zdolność do poświęcenia

Myśle że ci sie przyda
103 3 103