Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:59:36+01:00
Dzieci zachowywały się bardzo źle ponieważ rzucali w żaby kamieniami. Nikt by nie chciał aby tak się nad nami znęcali. Żaby niestety były niezręczniej sytuacji.Chłopcy mogli się zastanowić nad tym co robią. A nie obrazu rzucać w niewinne żaby .
1 5 1
2010-01-28T17:00:05+01:00
Chłopcy rzucali kamieniami w żabę, która wychylała łeb z wody.
Chłopcy beztrosko i bezmyślnie bawiący się nad jeziorem nie zdają sobie sprawy ze krzywdzą innych. Są samolubni. Aby pobawić się przez chwile, sprawiają ból żabom. Zabijają.

Liczę na najlepszą ;DD
;)
2 3 2
2010-01-28T17:04:14+01:00
Dzieci bardzo źle się zachowywały, ponieważ rzucały kamieniami w żaby. Bezmyślnie bawiły się nad brzegiem jeziora wyrządzając komuś krzywdę.
Żaby były pokrzywdzone i nie winne.
1 5 1