Odpowiedzi

2010-01-28T16:58:20+01:00
Na świecie zło znalazło się dlatego , że EWa była kuszona przez wężą i zerwała złote jabłko z zakazanego drzewa.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T16:59:28+01:00
Wielu katolików czuje się ograniczanymi nakazami i zakazami Kościoła katolickiego. Pewne zachowania, sytuacje uznawane przez Kościół katolicki za grzechy, w sumieniu wiernych grzechu nie stanowią. Czy łatwo dziś być małżonkiem i spełniać w pełni wymogi i reguły Kościoła katolickiego?

Chcieliśmy zaprosić Was do przesyłania pytań związanych z tą tematyką.Odpowie na nie Artur Sporniak - dziennikarz i redaktor działu religijnego w "Tygodniku Powszechnym". Autor wywiadów-rzek m.in. z o. Leonem Knabitem, o. Joachimem Badeórym st
5 1 5