Odpowiedzi

2010-01-28T17:01:15+01:00
X-jedna liczba
y-druga liczba

x+y=20
x-y=-40

x=20-y
20-y-y=-40

x=20-y
-2y=-60/:(-2)

x=20-y
y=30

x=20-30
y=30

x=-10
y=30
2010-01-28T17:04:55+01:00
(to jest układ równań rozwiązany metodą podstawiania)

{x+y=20
{x-y=-40

{x=20-y
{x-y=-40

{x=20-y
{20-2y=-40

{x=20-y
{-2y=-60//:(-2)

{x=20-y
{y=30

{x=20-30
{y=30

{x=-10
{y=30

Odp. Te liczby to -10 i 30;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:13:24+01:00
Pierwsza liczba | X
druga liczba | Y

{x+y=20
{x-y= -40

{x=20-y
{20-y-y=-40

{x=20-y
{-2y=-60 |/(-2)

{x=20-y
{y=30

{x=-10
{y=30