Odpowiedzi

2010-01-28T17:04:05+01:00
Kingo, gratuluję Ci z okazji świetnie napisanego testu kompetencji. Zainwestowałaś w swoją przyszłość i poziom wiedzy. Teraz widać owoce twej ciężkiej pracy. Jestem z tobą i będę cię wspierać zawsze.
Kasia
2010-01-28T17:05:02+01:00
nagłówek do kogo

serdecznie gratuluję ci świetnego napisania testu kompetencji
oraz życzę kolejnych sukcesów w nauce.

podpis
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T17:05:10+01:00
Alicjo !

Słyszałam o twoich wynikach z tegorocznego sprawdzianu kompetencji. Jestem pod wrażeniem! Dopiero teraz zauważyłam, jaki masz zapas zdolności. Wielkie brawa dla Ciebie! Mam nadzieję, że mi ten test pójdzie równie dobrze. Postaram się wziąć z Ciebie przykład. Takiego wyniku można tylko pozazdrościć. Zasługujesz na prawdziwy medal. Nie wiem jak ty tego dokonałaś. Ogormne gratulacje dla Ciebie.

Kamila