Odpowiedzi

2010-01-28T17:08:51+01:00
Gdybym miała czarodziejską różdzkę to chcaiłabym aby na świecie był pokój, abym znalazła dobra pracę , albym mogła sobie pozwolić na wakacje. lecz najwazniejsze to moim zdaniem miec zdrowa i szczęsliwą rodzine:
42 4 42
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T17:18:28+01:00
Gdybym miał czarodziejską różczkę którą mógłbym zaczarować świat,zaczarowałbym świat od złych wojen,w których ginie duzo ludzi.W czasie wojen umierają dzieci,starszych ludzi.Przez wojny zmniejsza się Świat!!!
Chciałbym też zaczarować siebie zebym był cały czas zdrowy,abym nigdy nie chorował i ciągle żył.Znalazł bardzo płatną prace,kupiłbym sobie willę z basenem.Miałbym piękną zonę która nie musiała by gotować obiadów,bo mielibyśmy kucharkę.Wynajął bym sprzątaczke,która by sprzatała cały dom.Szofera,który by mnie woził tam gdzie chce.Kupiłbym sobie dodkowo jakiś sklep..Może duży.. Hmm muszę sie jeszcze zastanowić.Jeździłbym na wszystkie koncerty moich piosenkarzy.ooo i jeszcze super,szybkie auto, oczywiście najpierw limuzynę z telewizorem ....a po tem takie autko dla moich dzieci aby mogli sami dojeżdżać do szkoły.
7 3 7