Pytania dotyczą ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego:

1. Ile miał rodzeństwa.?
2. W ktorym roku zmarła jego mama.?
3. Kiedy i z kim powtórnie ozenił sie jego ojciec.?
4. Gdzie odprawił Msze Prymicyjną.?
5. Dlaczego nie otrzymal swiecen wraz z innymi absolwentami seminarium.?
6. Jakie kraje zwiedzil podczas rocznej podróży po obronie pracy doktorskiej.?
7. Gdzie ukrywal sie w czasie II wojny swiatowej.?
8. Gdzie odbyla sie konsekracja na biskupa lubelskiego.?
9. Ktory papiez mianowal go na arcybiskupem metropolita Warszawskim i Gnieznienskim.?

Odpowiedzi nie maja byc dlugie, jedno zdanie i kropka. To na konkurs wiec prosze o rozwiązanie wszystkich pytan, mozna z neta.

Powodzenia :)


2

Odpowiedzi

2010-01-28T18:47:02+01:00
Ad 1) Miał 3 rodzeństwa-Stefan miał dwie siostry, później jego ojciec ożenił się ponownie i z drugiego małżeństwa było jeszcze dwoje dzieci).
Ad 2) 1 Października 1910r zmarła jego matka mając zaledwie 33 lata
Ad 7) Ukrywał się we Wrociszewie i w Laskach pod Warszawą, a także u swojej rodziny

Tylko tyle wiem mam nadzieje że coś się przyda:)


Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T21:47:42+01:00
1. Miał trójkę rodzeństwa.
2. Jego matka zmarła 31 października 1910 roku.
4. Mszę Prymicyjną odprawił na Jasnej Górze.
7. W czasie II wojny światowej ukrywał się we Wrociszewie i w Laskach pod Warszawą.
8. Konsekracja na biskupa lubelskiego odbyła się (chyba) na Jasnej Górze.
9. Mianował go Pius XII. (chyba)